(Ne)objašnjiv misterij

Je li ovo broj koji otkriva tajnu svemira?

Broj 137 pojavljuje se često i u Tori, koja se sastoji od 304.805 riječi. Okrenemo li taj broj i razlomimo ga na tri dijela, dobit ćemo brojeve 50, 84 i 03, čiji je zbroj 137.
Sci-Tech / Svemir | 27. 11. 2020. u 18:04 Bljesak.info

Znate li šifru za otkrivanje svih tajne svemira? Neki fizičari, mistici i duhovni vođe vjeruju kako je riječ o brojci 137. Taj troznamenkasti broj velike moći učestalo se pojavljuje u svemu od poznatih studija fizičara do religijskih knjiga te izaziva velike umove na promišljanje.

Brojka 137 označava broj godina koje su prema pisanjima u Starom zavjetu doživjeli Abrahamov prvorođenac Jišmael, Jakovljev sin Levi i Amram – otac proroka Mojsija. U njihovo vrijeme to je bio prosječan životni vijek pojedinca.

U židovskom mističnom ezoteričnom učenju o Bogu i svijetu – kabali – broj 137 ima važnu ulogu. Odnosno, numerička vrijednost židovske riječi za kabalu je upravo broj 137.

Brojka 137 važna je i za teoriju kvantne elektrodinamike, točnije za konstantu fine strukture. Riječ je o temeljnoj fizikalnoj konstanti povezanoj s jačinom elektromagnetskog djelovanja koja ima isti iznos u svim sustavima mjernih jedinica, a iznosi oko 1/137.

Tijekom cijelog svojeg života brojem 137 bio je opsjednut i nobelovac Wolfang Pauli, jedan od pionira kvantne mehanike, koji je navodno preminuo i u bolničkoj sobi s tim brojem.

Prijateljevao je i sa slavnim psihoanalitičarem Carlom Jungom, koji je također bio fasciniran brojem, a o čemu je Arhur I. Miller napisao knjigu po imenu "137: Jung, Pauli and the Pursuit of a Scientific Obsession" (137: Jung, Pauli i potraga za znanstvenom opsesijom).

Brojka je važna i za Bohrov model atoma prema kojem se elektroni pojavljuju na određenim energijskim razinama. U periodnoj tablici elemenata prikazano je kako se svi dosad otkriveni elementi nalaze u sedam perioda, a prema Bohrovu modelu niti jedan nema redni broj veći od 137.

U konačnici, naš je svemir star baš 13,7 milijardi godina, piše punkofer.