Ahmet Husović - Hama

Posebno slavlje u Mostaru - okupio prijatelje za svoj 90. rođendan

''Ako je Kirk Douglas mogao doživjeti 103 ja ću barem 100'', kroz smijeh nam govori Hama.
Lifestyle / Flash | 26. 02. 2020. u 12:18 M.G. | Bljesak.info

Tekst članka se nastavlja ispod banera

Kako se zahvaliti svima onima koji su ga prije tri godine redovno posjećivali u bolnici nakon operacije kuka dugo je smišljao Ahmet Husović iz Mostara - odabir je pao, proslava njegovog devedesetog rođendana.

Foto: Bljesak.info / Ahmet Husović Hama
Foto: Bljesak.info / Hama s prijateljima

Ahmet Husović poznatiji kao Hama, mjesec dana je radio spisak, obilazio restorane i pravio planove za ovaj dan. I tako je u utorak, u restoranu Hotela Aida, okupio najbliže prijatelje i nekoliko članova svoje obitelji na ovo slavlje.

Oni najvažniji sin, četvero unučadi i troje praunučadi, o kojima nam je cijelo vrijeme govorio, nažalost nisu mogli biti tu - daleka je Amerika. Ali primijetili smo mi tu nekakve video pozive i slike koji su tu Ameriku približili ovom slavlju.

Devedesetogodišnji Hama je iz Nevesinja stigao u Mostar kao mladić. Tu je upoznao svoju suprugu, dobio dvoje djece i kaže nam proveo najljepši dio života. Od 2002. godine iz Amerike se vratio sa suprugom u Mostar, koja je preminula prije tri godine od posljedica moždanog udara.

''Mirovinu sam zaradio u mostarskom Sokolu. U Beogradu sam obučio zanat u tvornici aviona i kad se osnivao Sokol došao sam ovdje raditi. Nakon rata otišao sam u Ameriku, tamo su mi otišla djeca. Sedam godina živio sam u New Yorku, pet dana gledao svu situaciju nakon pada tornjeva, bio sam blizu'', govori za Bljesak.info Hamza.

Los Angele, Budimpešta, Istanbul, Pariz, Niagarini slapovi samo su neka od mjesta koje je obišao ovaj vitalni devedesetogodišnjak. Prije dvije godine unuka Aida ga je pozvala u Nicu, nije se puno premišljao.

''Nećak se ponudio da me odveze do Dubrovnika i od tamo sam avionom otišao u Francusku, u Nicu gdje me je čekala unuka Aida. Tu sam bio nekoliko dana, lijepa je Nica'', govori nam Hamza.

Priča nam da ga je bila sramota vratiti se iz Francuske a da ne vidi i Eiffelov toranj u Parizu. Gdje će kaže doći u Mostar i reći da je bio u Francuskoj, što kad ga upitaju je li bio na tornju.

Foto: Bljesak.info / Ahmet Husović Hama sinoć je proslavio svoj 90-ti rođendan

''Bit ćeš - rekla mi je Aida i odmah sutradan odvela me u Pariz. Cijeli dan smo proveli u obilasku znamenitosti,  vozili se rijekom Senom, vidjeli crkvu Notre Dame i popeli na sam vrh tornja'', govori nam.

Prilikom putovanja događalo mu se da zbog putovnice mora čekati, spavati na klupi u zračnoj luci. Gledao je kako oni s američkom putovnicom samo prolaze pa ju odlučio imati.

''Nećeš više - rekao sam sam sebi. Bio sam uporan nisam se htio vratiti u Mostar bez američke putovnice. I uspio sam'', kroz smijeh govori kako mu putovnica izlazi 2022. pa ne zna hoće li dočekati da ju produži ali zna da ako Trump bude kandidat na idućim izborim svoj glas mu neće dati.

Foto: Bljesak.info /  Proslava 90-tog rođendana
Foto: Bljesak.info / Hama s prijateljima

Svoju vitalnost održava malim ritualima. Ujutro skuha sebi kavicu, isplanira ručak, napravi pitu i kruh, govori, sve zna. Zatim, lagano u šetnju, dva do tri sata šetnje nikada ne propušta.

''Svaki dan sebi napravim zadatak da nađem razlog da izađem vani. Odem od Hotela Ruže do Telemacha platim račune, prošetam preko mosta do Fejićeve gdje uvijek sretnem nekoga poznatog pa malo popričam. Kad nema nikoga sjednem sam, netko će uvijek proći'', govori.

Priča nam da mu se u srpnju ženi unuk, u Americi. Volio bi ići ali ne smije planirati do tada. Da je tu sad avion, kaže sjeo bi i otišao ali planirati do srpnja ne može.

''Daleko je još to. U mojim godinama ne smiješ tako planirati. Okupit će se cijela rodbina lijepo bi bilo otići'', objašnjava.

Da će Hama otići u Ameriku na unukovu svadbu u to ne sumnjamo, prošetati do Fejićeve popiti kavu s prijateljima ni to, a i da ćemo se naći na proslavi njegovog stotog rođendana.

Foto: Bljesak.info / Jedna za uspomenu
Kopirati
Drag cursor here to close