Biološka tvar

Otkrivena nova potencijalna terapija za covid-19

Trenutačno postoji nekoliko tretmana za covid-19, no svi su prvenstveno usmjereni na to da se spriječi umnožavanje virusa.
Sci-Tech / Znanost | 24. 03. 2022. u 09:57 Bljesak.info

Znanstvenici su identificirali novu potencijalnu terapiju za covid-19, a riječ je o biološkoj tvari koju stvaraju modificirane stanice ljudske kože, piše Science Daily.

Ustanovili su da je spomenuta tvar uspjela zaustaviti da se SARS-CoV-2, virus koji uzrokuje covid-19, sam reproducira, a istodobno je zaštitila zaražene stanice kada je testirana na ljudskim plućnim stanicama.

Premda su istraživanja u ranoj fazi, ovo otkriće otvara mogućnost nove terapije za pacijente oboljele od covida. Pojedinosti o istraživanju objavljene su u časopisu Biomaterials and Biosystems.

"Iznenadilo nas je kad smo otkrili da ova potencijalna terapija zaustavlja novi put replikacije virusa i istodobno štiti zaražene stanice", rekao je glavni autor studije, dr. Ahmed G. Ibrahim, docent na Institutu Cedars-Sinai iz Los Angelesa.

Trenutačno postoji nekoliko tretmana za covid-19, no svi su prvenstveno usmjereni na to da se spriječi umnožavanje virusa, javlja Hina.