Dogovor telefonom: Povećan iznos za topli obrok u institucijama BiH
Vijeće ministara BiH na 58. izvanrednoj telefonskoj sjednici, na prijedlog Ministarstva financija i trezora, donijelo je Odluku o visini novčane naknade zaposlenim u institucijama Bosne i Hercegovine za ishranu tijekom rada, sukladno Zakonu o plaćama i naknadama u institucijama Bosne i Hercegovine i Kolektivnom ugovoru za zaposlene u institucijama BiH.
Kako je navedeno u priopćenju za javnost, prema Odluci, zaposlenom u instituciji Bosne i Hercegovine pripada pravo na novčanu naknadu za ishranu u tijeku rada u visini dva posto od osnovice za obračun plaće koja se primjenjuje na zaposlenog u mjesecu za koji se vrši obračun naknade za svaki dan proveden na radu.
Odluka će se primjenjivati od 1. srpnja 2025. godine, kada će topli obrok zaposlenim u institucijama BiH porasti za jednu KM za svaki dan proveden na radu, i iznosit će 12 KM umjesto dosadašnjih 11 KM.
Pridružite se WhatsApp kanalu Bljesak.info i među prvima saznajte najvažnije vijesti iz Mostara, Hercegovine, BiH i svijeta. Na kanalu donosimo kratke, izravne informacije i sadržaj koji ne mora uvijek čekati objavu na portalu. Kanal možete napustiti u svakom trenutku.
-webp.webp)
-webp.webp)


-webp.webp)



-webp.webp)
-webp.webp)
-webp.webp)


-webp.webp)



-webp.webp)




-webp-wm.webp)


-webp.webp)