Opasno za zdravlje

Umjetna svjetlost sve više onečišćuje zemlju

Od 2012. do 2016. osvijetljenost našeg planeta se povećavala, i po količini i po jačini
Sci-Tech / Tehnologija | 23. 11. 2017. u 08:07 Bljesak.info

Zemlja je sve više onečišćena umjetnom svjetlosti, a taj fenomen pogoršava nova tehnologija proizvodnje žarulja sa svijetlećom diodom (LED), pokazuje analiza satelitskog promatranja koja potvrđuje rast svjetlosnog onečišćenja što djeluje na ljudsko zdravlje, životinje i biljke, piše Hina.

Znanstvenici čiji su radovi objavljeni u srijedu u časopisu Science Advances, utvrdili su da se od 2012. do 2016. osvijetljenost našeg planeta povećavala, i po količini i po jačini, oko 2 posto na godinu.

Onečišćenje umjetnom svjetlošću događalo se gotovo posvuda na Zemlji, upozorio je Christopher Kyba iz instituta GFZ za geofizičko istraživanje u Potsdamu u Njemačkoj, glavni autor studije.

Ova studija je među prvima koje iz svemira ispituju učinke prijelaza na LED žarulje koje troše puno manje električne energije.