Pred očima znanstvenika

Tri velike crne rupe stvorit će novu galaksiju

Crne rupe nalaze se milijardama kilometara od Zemlje i skrivene su u velikim oblacima plina i prašine. No kombinirajući podatke iz različitih izvora, znanstvenici su ih ipak uspjeli pronaći.
Sci-Tech / Svemir | 30. 09. 2019. u 13:36 Bljesak.info

Crne rupe baš i nisu tako česta pojava u našoj galaksiji. Pa kad su zanstvenici iz NASA-e otkrili ne jednu, već tri crne rupe na okupu, imali su razloga za oduševljenje.

Naime, tri supermasivne crne rupe na okupu zaista je rijedak pronalazak.

Znanstvenici su ih uspjeli uočiti koristeći kombinaciju NASA-inog teleskopa Chandra X-ray, letjelice opremljene infracrvenim teleskopom te velikim dvostrukim teleskopom iz Arizone, javlja Zimo.

Kako ističu znanstvenici, pronalazak tri supermasivne crne rupe na jednom mjestu u svemiru veliko je otkriće, ali ne toliko neobično koliko bi se moglo misliti.

Parovi crnih rupa nastaju kao prirodna posljedica spajanja galaksija, a treće crne rupe, ako se nalaze u blizini, samo ubrzavaju to spajanje svojom gravitacijom. Znanstvenici misle kako je upravo to način na koji se galaksije razvijaju i rastu.