Sveučilište u Mostaru

Mostar: Otvaranje znanstvenog kampa ''Science Camp CONNECT 22''

Projekt CONNECT nije usmjeren na razmjenu znanstvenih ideja, već na raspravu o ulozi i utjecaju znanosti na civilno društvo u regiji, kao i njezinu promicanju.
Sci-Tech / Obrazovanje | 24. 08. 2022. u 12:57 Bljesak.info

Studij fizike Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru organizira znanstveni kamp pod nazivom ''Science Camp CONNECT 22''. Otvaranje znanstvenog kampa je u petak, 26. kolovoza 2022. godine s početkom u 9.00 sati u prostorijama Fakulteta (učionica 1-2).

Niz projekata CONNECT pokrenuli su znanstvenici iz Njemačke, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske koji su aktivni u području teorijske/matematičke fizike i eksperimentalne/primijenjene fizike koju financira DAAD, a koja je osnovana 2017. godine, te je ove godine već 6. u nizu pod nazivom CONNECT 22.

U suradnji sa Institutom za teorijsku fiziku Univerziteta Frankfurt am Main sveučilišta iz zemalja Zapadnog Balkana koja sudjeluju u realizaciji projekta su: Sveučilište u Tuzli, Sveučilište u Mostaru, Sveučilište u Banjoj Luci, Sveučilište u Novom Sadu i Sveučilište u Zagrebu, ali je sudjelovanje otvoreno za sve studente sa svih sveučilišta iz Zapadnog Balkana.

CONNECT 22 je planiran kao 3-dnevna radionica – znanstveni kamp u Mostaru (25.-28. kolovoza 2022.) i 7-dnevna radionica – simpozij u Neumu (Bosna i Hercegovina) od 28. kolovoza do 3. rujna 2022. Okupljamo raznoliki spektar stručnjaka i studente sudionike, sa svrhom razmjena ideja, razgovora o praktičnim projektima koji mladima/studentima omogućavaju pokrenuti vlastite projekte.

Radionica je dopunjena dugoročnim mentorskim programom za promicanje suradnje i jačanje dijaloga između različitih etničkih skupina. Vrhunac mentorskog programa je 7-dnevni masterclass na kojem će studenti dobiti intenzivnu obuku iz znanstvene komunikacije i identificirati teme na kojima će raditi sa svojim mentorima. Ovo pokreće i jača prekograničnu akademsku razmjenu i potiče profesionalnu suradnju u regiji Zapadnog Balkana.

Mentori i ključni govornici pomno su odabrani kako bi predstavljali etničku raznolikost regije, promovirali jednakosti, posebice sudjelovanjem žena kao uzor studentima, a uključeni su i predstavnici civilnog društva, npr. iz nevladinih organizacija, politike ili privatnog sektora.