I novu stranicu

Googleov Bard dobio nova poboljšanja

Sci-Tech / Internet | 12. 04. 2023. u 11:35 Bljesak.info

Nakon što je ChatGPT oduševio svijet, Google se požurio i predstavio vlastiti chatbot Bard koji također koristi umjetnu inteligenciju.

No, od samog početka Bard se susreo s određenim problemima, najčešće netočnim podacima, pa su u Googleu odlučili pokrenuti posebnu stranicu na kojoj će objavljivati "ažuriranja eksperimenta".

Tako je na stranici moguće vidjeti dva ažuriranja koja su već implementirana u Barda - poboljšane matematičke vještine i proširene rezultate pomoću gumba "Google it", javlja Zimo.

Kako su pojasnili iz Googlea, na stranicama će biti objavljene najnovije značajke, poboljšanja i greške koje su otklonjene, a koje se odnose na eksperiment Bard.

Dodali su i kako su se na ovaj potez odlučili jer su proteklih tjedana brojni znanstvenici izrazili zabrinutost zbog brzine kojom se umjetna inteligencija razvija, a Italija je čak odlučila zabraniti pristup ChatGPT-u.

Podsjetimo, Bard je trenutno dostupan samo korisnicima iz SAD-a i Velike Britanije, dok bi ostatak svijeta pristup trebao dobiti u sljedećih nekoliko mjeseci.