Biciklom do ljubavi

Od Italije do Japana: Brazilski Romeo 'zapeo' u Mostaru

Lifestyle / Flash | 03. 07. 2015. u 16:12 A.J.

Tekst članka se nastavlja ispod banera

Kako bi zaprosio ruku svoje odabranice Brazilac Theo Rodriguez je krenuo na biciklistički put od Italije do Japana, no 'zapeo' je u Žitomisliću pokraj Mostara, gdje se oporavlja od teške ozljede stopala.

''Nisam mogao zamisliti da ću biti ovdje i u Hercegovini provesti tri mjeseca. Pune dvije godine sam se pripremao za ovaj put, skupljao novac za putovanje i planirao, no nezgode se događaju. Već ranije sam vozeći osjetio bolove u stopalu, no nisam to shvaćao ozbiljno. Kost u stopalu je napukla, no kako sam i dalje forsirao vožnju, kost je u potpunosti pukla, i noga mi je natekla. Potražio sam pomoć ovdje u Green parku, domaćini su me odveli u bolnicu gdje su mi rekli da mi je stopalo slomljeno i da trebam na operaciju'', započeo je Theo svoju priču o putovanju i o tome kako se našao u kamp kućici u Žitomisliću.

'Sretan sam što sam se zadesio ovdje'

Theo je u razgovoru za Bljesak.info kazao kako je za njega sve ovo bila 'noćna mora', nije mogao zamisliti da će mu se dogoditi takva nezgoda, no jako mu se sviđa ovdje, a ljudi ga, kako kaže, lijepo tretiraju.

''Kada ste na jednom ovakvom putovanju, osjećate se kao da letite i onda odjednom padnete. Na početku je sve bilo kao noćna mora, no kao što sam reko nezgode se dogode. Imao sam sreće što sam se zadesio baš ovdje. Dobio sam besplatno spavanje i kamp kućicu. Ljudi su super, družimo se puno su opušteniji od Talijana i uživaju. U Italiji je sve užurbano i stresno, lijepo se osjećam ovdje s mladim ljudima'', priča nam Theo. Osim dobrog društva koje ima dok se oporavlja od operacije, ovaj avanturist misli da je sretan što se ozljeda eskalirala ovdje a ne npr. u Indiji, jer je mostarska bolnica, po njegovom mišljenju, na europskoj razini.

''Proučavam i komentare ostalih biciklista, mislim da sam jako sretan što sam ovdje na liječenju, a ne npr. u Indiji. Ostali putnici su mi rekli kako su tamo bolnice u puno goroj situaciji i imam sreće što sam u ovoj bolnici koja mi djeluje kao jako dobra. Samo nadam se da neću imati više ozljeda do kraja putovanja'', rekao je za Bljesak.info Theo.

S obzirom da Theova majka živi u Italiji, pitali smo ga zašto nije otišao tamo na oporavak, no on je rekao: ''Imam svoj moto, kada putujem nikada ne idem nazad. Zato sam ovdje''.

'Nemoguće je kod vas hraniti se vegeterijanski'

Theo još uvijek nije uspio turistički obići Mostar, a ono što ga je impresioniralo su rupe od metaka koje se nalaze po zgradama. Zamijetio je također i da je hrana jeftinija nego u Italiji ili Hrvatskoj, ali je i jako ukusna.

''Hrana mi se jako sviđa ovdje. Pokušavao sam se hraniti vegetarijanski, ali to je ovdje nemoguće'', kroz smijeh je rekao Theo ističući kako obožava ćevape.

''Ne da mi se sviđaju, nego volim ćevape. Jedem ih puno. I impresionira me koliko slanine jedete, neki dan sam je jeo i za doručak ručak i večeru, to mi je nevjerojatno'', kaže Theo.

Theo često priprema hranu na svojoj mini biciklističkoj opremi koju nosi na putovanju.

Putovanje...

''Ni na putovanjima ne idem u restorane, nego kuham na svojoj mini opremi za bicikl koju nosim. Najčešće kuham kus-kus, paste… Stvari za jesti kupujem u supermarketima i trudim se ne piti puno kava u kafićima, a na putu najviše pijem vodu, jer ne trošim više od pet eura dnevno'', objašnjava nam Theo, koji ne krije oduševljenje svojom malom pokretnom kućicom na dva točka.

Ovaj avanturist kaže da je bicikl idealan, brže je od hodanja, a dovoljno sporo da upoznaje ljude ali i prirodne ljepote.

''Čak i kada odmaram ne idem u motele. Spavam između gradova u naseljima u svom šatoru. Kupam se gdje ima javno kupatilo, ili pak negdje na vodi. Operem se u dijelovima, posebno kosu, ruke dio po dio, očistiš sve. Također kada operem odjeću stavim je naprijed na bicikl i suši se dok vozim. Nevjerojatno'', priča namTheo o svom načinu života dok biciklira.

Ljubavna priča putovanja

Inače, ovaj tridesetpetogodišnjak krenuo je na ovaj interkontinentalni put zbog svoje zaručnice, koja živi u Japanu. S obzirom da je svoju zaručnicu upoznao na biciklističkom putovanju, odlučio je kako će njihovu priču završiti upravo jednim takvim putovanjem.

''Živio sam deset godina u Italiji. Biciklom sam otišao u London, gdje sam živio tri godine, tamo sam upoznao svoju djevojku. Nakon nekoliko godina smo prekinuli i razdvojili se, događa se i to nekada. No naša ljubav nije prestala. Išao sam na drugo biciklističko putovanje od Italije do Berlina, dok sam putovao odlučio sam zovnuti je i pitati je želi li se vratiti. Ona je pristala i odlučili smo živjeti zajedno. Živjeli smo u Italiji mjesec dana i sve dogovorili. Ona je otišla u Japan, a ja sam odlučio našu povijest završiti onako kako treba. Odlučio sam se na biciklističko putovanje do Japana i tražiti njenu ruku, jer naša veza se stalno povezuje biciklizmom'', Theo nam je ispričao svoju ljubavnu priču, a zbog ozljede, veliki dan će nažalost kasniti.

Theo bi, ako sve bude išlo po planu, u studenom trebao biti na Tajlandu, a u Japan bi trebao stići krajem veljače. Put će ići preko Crne Gore, Kosova, Makedonije, Bugarske, Turske i Irana, odakle će letjeti za New Delhi (jer je preko Pakistana nemoguće), odatle će do Tajlanda te u Kinu i Japan s brodom.

Mladenkin otac, kako kaže Theo, želi da on provede neko vrijeme u Japanu, kako bi ga bolje upoznali, prije nego što se presele u Brazil.

''Živjet ćemo u Brazilu, gdje će biti vjenčanje još uvijek nismo odlučili, ali siguran sam da ćemo zajedno doći ovdje. S obzirom da moja majka živi u Italiji, kada budemo nju posjećivali doći ćemo i u Hercegovinu''.

Kopirati
Drag cursor here to close